dijous, 7 de juny del 2018

Relat viatge a València

HISTÒRIA DEL VIATGE A VALÈNCIA

El primer dia vam arribar a València en el Talgo a les 13h. vam anar a l’apartament. Era xulo, vam deixar les coses, hi havia dues habitacions pels nois i dues per a les noies. Tenia 7 habitacions i tres lavabos.

Van anar a dinar, i de camí al centre vam veure un restaurant grec, El Dionisios; i vam entrar a dinar. Estava tot molt bo.

Després de dinar vam anar al Mercadona, necessitàvem les coses dels esmorzars i vam tornar al pis per deixar les compres.

En acabar de guardar les compres vam anar al museu del ninot, que el teníem a prop. al museu estàvem els ninots de les falles guanyadores de cada any que es salvaven de la crema.

Vam anar cap el parc Túria, hi vam provar aparells de gimnàstica. i vam pujar a la figura de Gúlliver, que tenia tobogans gegants .

Desprès vam continuar cap el centre de la ciutat, vam veure la basílica,, les torres de los Serranos, i l’església de San Nicolás, van sopar al restaurant Los Caballeros. vam menjar pica pica degustació.

El segon dia, vam matinar per agafar un bus cap a El Palmar. En arribar ens va rebre l’Eva, que ens va ensenyar els camps d’ arrós , una barraca i el museu, hi havia tortugues, anguiles, peixos, mostres d’arrossos diferents. L’aigua de l’Albufera és de color verd perquè té molt de plàncton, i la del costat, és blava perquè és el mar.

L’Eva ens va portar a un embarcador i ens va ajudar a pujar a una barca, amb un noi que la conduïa, i ens va portar a fer un tomb, la seva mare ens va fer una paella a foc de llenya típica de El Palmar, amb arrós albufera, conill, pollastre, faves,, mongeta tendra…. i després cap a València, a fer compres pel centre. i vam entrar a la Llotja de la seda,

a la nit vam sopar en un Burguer

El tercer dia, el va dedicar a la Ciutat de les Arts i les ciències, vam veure el Museu de les Ciències, l’Hemisfèric i a la tarda l’Oceanogràfic. amb un espectacle de dofins. Aquest dia vam dinar en un restaurant xinés.

Com que estàvem al parc Túria, vam aprofitar per llogar bicicletes i cicles. Tornant cap al pis vam para en un bar argentí, hamburgueses, empanades argentines, i bocates

L’últim dia, després d’esmorzar vam marxar i vam portar les maletes a consigna de l’estació. Vam visitar la catedral i el seu museu. Vam tornar cap a l’estació del Nord i vam menjar bocates a una cerveseria. Després de dinar , i d’agafar les maletes, vam agafar el tren de tornada.

Cada dia els nois es preparaven el seu esmorzar, paraven i desparaven taula, i fregaven el que feien servir. Ens vam organitzar molt bé al pis.